söndag 25 maj 2008

25 maj, 2008 En liten utflykt

Idag drog jag iväg till AVA-MC i Sätra, en omtalad MC-affär. Det är första gången jag har varit dit, lite överreklamerad tycker jag, jag skulle mera kalla den en klädaffär. Det var mycket dåligt med roliga tillbehör. Åkte vidare förbi David i Tullinge och hälsade på en stund för att sen fortsätta ner till Rosenhill, vädret var helt underbart och det var gott om knuttar i farten.


Nu börjar jag verkligen längta till träffen i Mora om 2 veckor så det blir lite mera åka av och att få återse en massa polare.

3 kommentarer:

Irene´ sa...

Glöm nu inte att planera en tur ner hit till Skåne *L*.Kram Irene´

Anonym sa...

cool... visste inte att du bloggade.. ska nog sattsa på att ta MC kort till nästa säsong... :)

Carola sa...

Förra utseendet på sidan var snyggare!