måndag 18 augusti 2008

Torsträffen, 15-17 Augusti

I Fredags åkte jag iväg till Karlstad och Torsträffen, resan gick på E18 över Västerås, Örebro och Karlskoga. En tripp på 31 mil. Jag var framme i Karlstad vid 15-tiden och slapp regn ända till Karlstads stadsgräns. Jag körde in till centrum och väntade på att Gabrielle skulle komma dit, det viktigaste med resan var ju faktiskt att få träffa henne. Vi strosade runt på stan en stund och sedan åkte jag ut till träffen i Dye och slog upp tältet. Jag fick en fin plats bredvid Roger och Nina från Kungsör. Gabrielle kom ut vid 19-tiden och sen hade vi skitkul hela kvällen, jag träffade några bekanta, bl a Conny som var där med ett 10-tal från Twin Club. Månsson var också på plats.
Jag åkte hem redan på lördagen efter att ha varit förbi och hälsat på hos Gabrielle och Billy. Vädret på söndagen skulle bli riktigt illa så jag tänkte att det var lika bra att åka tidigare, nu i efterhand så vet jag att jag gjorde rätt. Min hemresa gick i strålande väder och jag var hemma vid 19.30 på lördag kväll.

1 kommentar:

Gabbie sa...

Puss!

Du måste lägga in resten av bilderna i delade mappen :)