onsdag 27 augusti 2008

Längtar till helgen i Söderhamn

Nu börjar MC-abstinensen bli riktigt svår, det är snart 2 veckor sen jag var i Karlstad. Till helgen är det dags för Stenöträffen http://www.smtt.nu/ en av dom bästa träffarna som jag har varit på faktiskt.
Mia från Sandviken ringde alldeles nyss och meddelade att hela tjejgänget kommer till träffen, det ska bli kul att träffa dom igen, bättre vänner kan man inte ha. Fick också höra att Pauli kommer, det var verkligen på tiden, honom har jag inte sett mycket i sommar. Nu är det bara att hoppas på att vädergudarna är med oss, om man gör en tillbakablick på sommaren som har varit så här långt så är det ju bara att inse att vår herre tycker om när hojåkarna är blöta och kalla, med andra ord så har det varit en riktig skitsommar. Efter en koll på SMHI så ser det ut som att det ska bli uppehåll hela helgen men när gissade dom rätt senast.
Nu får det vara nog med gnäll, det är bara att se fram emot en härlig helg i Söderhamn.

3 kommentarer:

Carola sa...

Aaaaaah...Volvo!!!
Moahahahahahaha
Det kunde varit värre...du är trots allt inte 90 kg socker!

Johnny sa...

Nu förstår jag inte vad du menar????

Carola sa...

Klartext:
Skönt med bil när det regnar.
Hånskratt (för jag har bil)
Om du vore gjord av socker vore det värre att åka mc i regn-du hade smält!
;D