tisdag 2 september 2008

Stenöträffen 29-31 Augusti

Då var Stenöträffen över. Vi satt hemma och väntade i Fredags på att det skulle sluta regna men till slut gav vi upp och drog på oss regnställen och åkte iväg. Vi hann inte längre än just ovanför Arlanda så blev det bättre väder men det småskvättade så vi behöll ställen på ända till Hagsta.
Väl framme på Stenöträffen så slog vi upp tältet och gjorde i ordning och sen åkte vi in till Söderhamn för att käka lite och ta ut lite pengar.
När vi kom tillbaka så var hela rosa tjejgänget på plats. Även Månsson, Pauli, Petzon och dom flesta och bästa vännerna, ingen nämnd och ingen glömd.
Helgen bjöd på växlande men mest hyfsat väder, natten mot söndag kom det en rejäl regnskur men det är ju bara mysigt när man ligger i tältet.
Det blev ingen båttur på lördagen tyvärr, det var lite kyligt till och med på fastlandet så vi beslutade att äta våra goda ostar och vin vid tältplatsen, dessutom stekte Månsson kolbullar och bjöd på,,,,smaskens. På kvällen var det prisutdelning och Rodzlag MC fick pris för flest deltagare, det var ju jättekul eftersom Riitta också har blivit medlem där.
Musiken var toppen och det blev mycket dansande på fredag kväll, på lördag drabbades jag av nån typ av allergi som satte sig på balansnerven så jag tog det lite lugnt.
I det stora hela så var det en kanonhelg, det var 233 inskrivna deltagare. Det är en träff som man gärna återkommer till.

Här är länkar till bilder från träffen:
http://www.smtt.nu/?tab=Klubben&go=bilder http://www.andersmansson.com/sv/dagbok/post/2008/8/29/stenotraffen.aspx

6 kommentarer:

Gabbie sa...

Jag kom på en sak pappa.. Kommer du sluta skriva blogg nu under vinterhalvåret och återuppta bloggskrivandet när MC-säsongen drar igång igen? Det hade varit väldigt tråkigt.

Anonym sa...

Jag kommer att skriva ändå, det kommer att hända en hel del utom MC-livet också :-)

Anonym sa...

Blev så glad när jag såg dina bilder...blev då påmind om hur roligt vi har när vi träffar dig och Riita. Ser fram emot när vi träffas nästa gång...kramar till er båda från Ann-Britt...45MC....Johnnys Sunshine Babes

Johnny sa...

Tack för det Ann-Britt det är ömsesidigt. Jag skrev i eran gästbok om mässan, hör av er om det blir besök.

Kram
Johnny

Anonym sa...

Hej Jonny!
Såg att du har besökt vår gästbok. Vilka fina bilder du har lagt ut. Är det Ok att jag tar någon till 45mc.
Hälsningar
Chatrine

Johnny sa...

Hej Chatrine
Självklart får du ta bilder till eran sida, då blir jag bara glad :-)

Kram
Johnny