fredag 5 december 2008

Oj vad jag längtar....

I slutet på Mars bär det av till Florida för att åka på en kryssning i Karibien.
Rutten är Fort Lauderdale, Dominikanska rep., S:t Maarten, Antigua, Bahamas,,,,vänta nu måste jag nypa mig i armen för att kontrollera så att det inte är en dröm,,,,,,aaajjjj nä jag är tydligen vaken :-)
Åtta dagar och sju nätter ombord på en lyxkryssare med en egen balkong som vi kan sitta på och avnjuta paraplydrinken, kan det bli bättre. Knappast.
Det blir också ca en vecka i Florida när vi är tillbaka så det blir nog ett minne för livet, speciellt för mig som aldrig har varit "over there"





1 kommentar:

Carola sa...

Jo, du måste nog vila ut ordentligt efter allt bloggande som du kommit igång med nu!
Den där rutten var jag på väg att göra för ett par år sen också.