fredag 19 december 2008

Snacka om att man är blåst

Efter flera års betänketid så beslutade jag mig för att kosta på mig en GPS. Beställde en riktig värsting på nätet som hade kartor för Europa, USA och Kanada med tanke på framtida resor.
Priset var lägst (3099:-) hos Kameraexperten i Solna, ett välrenommerat företag som har funnits i flera år och hade goda omdömen på Pricerunner från sina kunder. Idag kan man läsa detta i tidningarna http://www.metro.se/se/article/2008/12/18/20/2151-65/index.xml
Det här företaget har alltså fungerat hur bra som helst ända tills jag beställde därifrån http://www.kameraexperten.se/
Det står så fint på hemsidan att det är ett "familjeföretag", nu har jag ju förstått att det är väl typen av familj med 2000 kusiner som äger det.
Det är väl jag som är en idiot kanske, det är ju enklare att lura av andra pengar än att jobba ihop dom själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mina sympatier!

Kontakta gärna min kontakt för återbetalning.

cheaphitman@hotmail.com

Anonym sa...

Jag råkade ut för samma skit. 5000 spänn i sjön.

Carola sa...

Jäkligt trist.
Rekommenderar Garmin GPS. Köp den av någon lokal handlare-borde ju krylla av dem i sthlm-Expert t.ex.