lördag 31 januari 2009

Äntligen vinnare

I onsdags ringde det en kille och frågade, "Är det Johnny Olofsson jag talar med?". Vad tror ni jag tänkte då? Jooo, mycket riktigt "Ååh nej inte en försäljare igen" Det var inte det, det var från postkodlotteriet och han gratulerade mig till att ha vunnit på min lott. Jag höll på att svimma, det kunde ju aldrig hända mig, jag har varit med i lotteriet sedan 4 år tillbaka, mycket för att jag tänkte att jag ska inte stå med lång näsa när mina grannar vinner men också för att mycket av pengarna går till bra ändamål som dessa organisationer:









Jag hade ju gärna sett att lite pengar hade gått till SMC men man kan ju inte få allt, så här ser våra checkar ut i alla fall i fall om ni undrar, jag och Riitta hade varsin lott så det blev dubbelt upp.

Inga kommentarer: