tisdag 16 juni 2009

Äntligen sol

Otroligt, det fanns en sol ovanför regnmolnen. Tänk vad mycket lättare livet blir bara solen visar sig. Genast när jag kom hem så rullade jag ut hojen för att tvätta bort all skit från Moraresan. Helt fantastiskt vad lite sol kan göra för humöret, jag saknar ju så klart min älskling fortfarande men nu fick jag ju ta fram min andra kärlek och då blev det ju genast lite lättare.
Fram med högtryckstvätten och putsmedel så pärlan ser snygg ut när Riitta kommer hem och vi ska åka upp till Gällivare, nu vet man ju inte hur det blir i Borlänge i helgen men det är väl bara att putsa igen om det behövs. Det roliga är att fotografen själv syns på en del bilder, snacka om kromglans







5 kommentarer:

Carola sa...

Roger har ju blivit med mc på äldre da´r, så du kanske träffar honom på Midnattsolsträffen!

Johnny sa...

Vad har han köpt för hoj?

Carola sa...

En japan! Svart med orange.

Carola sa...

Suzuki 750 för att vara mer exakt!
:D

Johnny sa...

Gud vad skönt att det inte var en HD