onsdag 18 juni 2008

18 Juni 2008, Tankad, packad och klar

Då var det färdigjobbat, 4,5 veckors semester framför mig. Jag har aldrig haft så lång semester någon gång. Gick hem från kontoret vid 14-tiden....härligt.
Började semestern med att tvätta av hojen så den blänker i morgon när det blir avfärd mot midsommarfirande i Borlänge.
Har nu börjat plocka fram allt som ska med, lika svårt varje gång. Det blir alltid att man tar med för mycket kläder men samtidigt måste man vara förberedd på alla sorters väder. Jag funderar på att åka till touringbutiken utanför Borlänge och köpa ett nytt regnställ, ett likadant som jag har fast ett större,,,,,,,,,nänä det är inte jag som har blivit större, det jag har var för litet från början och det är jobbigt att åka i regn, är stället dessutom trångt så blir det ännu jobbigare.
Nu ska jag fortsätta att plocka fram grejor, sen är det ju Sverige-Ryssland i fotbolls EM ikväll.
Jag ska blogga under semestern så fort jag kommer åt en dator så titta gärna in emellanåt.

5 kommentarer:

Irene´ sa...

Hej vännen

Måste kännas skönt att börja semester nu.Har två veckor kvar till min.Så ditt regnställ har krymt i regnet hihi.Ha en skön semester Johnny.Kram Irene´

Anonym sa...

Tack för det, det ska bli helt underbart att vara ledig så länge.

Carola sa...

Heja Portugal!!!!!!
Varför?
Snyggaste lirarna - ser ut som modeller hela högen!

Anonym sa...

Jaja, jag är iaf nöjd över att Sverige åkte ur EM. Nu slipper vi ha McDonalds-outfits på jobbet!

Carola sa...

Då är vi i alla fall 2 som gillar fotbollsläget! ;D